بچها من فردا انتقال دارم امشب شام کله پاچه میگن خوبه بخورم

۴ پاسخ

خوبه.ولی بعد انتقال مرغ و تخم مرغ زیاد بخور

اره خوبه

آره کله پاچه خوبه بخور فردا قبل از اینکه بری بیمارستان صبحانه تخم مرغ و خرما بخور یه چایی دارچینی هم لخور بعد برو امشب قبل خوابم یه دعای مشلول بخون این ماه .ماه عزیزیه مطمئن باش دست خالی برنمیگردب.هرروز هم بعد انتقال یه پیاله ژله درست کن بخور .هرروز هم یه لیوان شیر سویا بخور .از لوبیا سبز و پای مرغم غافل نشو.اینارو که بهت میگم خودم موبه مو زمان انتقالم انجام دادمو نتیجه گرفتم.بخدا برات دعا کردم انشالله دست خالی برنگردی

بله بخور فردا صبح هم بخور‌ بعدانتقال ژله درست کن بخور اب پای مرغ بخور.اینا خوبن

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد