۳ پاسخ

الهییییییی که همین ماه مادر میشی از دوا و دکتر راحت میشی😍🤲🏻

موفق باشی گل

من شنیدم میگن خوبه البته بیشتر پاچه که حالت چسبندگی داره ، و اینکه آب با نشاسته هم خوبه اونم بخور عزیزدلم ، امیدوارم بهترینها در انتظارت باشه ❤️

سوال های مرتبط

من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 قصد بارداری
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد