خانما کله پاچه دوهفته من خوبه بخورم

۸ پاسخ

من هفته پیش خوردم عزیزم جات خالی
در حد ماهی ۱ بار فک نکنم مشکلی ایجاد کنه

بخاطر چربیه زیادش خیلی خوب نیس کمتر بخور

کله پاچه تو بارداری ضرر داره عزیزم

سلام خانما من دوروزه از صب که صبحونه میخورم بعد صبحونه همش تهوع دارم نمیدونم چیکار کنم میگن این موقع که تهوع اینا خوب میشه

چه زود فهمیدی بارداری دو هفته 🥺😂

وای چقدر دلم خواست

نه اصلا تو بارداری کله پاچه نخورید بچه زشت و پشمالو میشه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی
مامان حلما مامان حلما هفته یازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۴ ماهگی
من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 قصد بارداری
مامان zahra مامان zahra هفته هجدهم بارداری
مامان مایسا مامان مایسا هفته سیزدهم بارداری
مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد