یا امام زمان من از الان استرسشو دارم 😭😖
دختر من خداروشکر اذیت نکرد فقط حتما تبش رو ۲ ساعت یکبار چک کن بهش پاراکید بده هر۸ ساعت
سبک نگران نباش فقط ۴ ساعتی یبار استامینوفن باید بدی روز اول کمپرس یخ س بار اندازه ی دقیقه بذار و بردار بعدش دیگه روز بعد کمپرس گرم میذاری .....
قطره پاراکیدببرباخودت همونجابعد واکسن بده بهش بعدشم اومدی خونه پاش قنداق کن ببند تکون نده تب کرد پارچه بزن توگلاب بزار روپیشونیش روز اول هرچهارساعت قطره شو بده فرداش هرشش ساعت شیاف استا کودکان بگیر نرم کن بزار جای واکسنش چسب زخمم بزن روش
ببین استرسی که من داشتم وحشتناک بود
واکسنو ک واسش زدن یجوری گریه کرد که از دست بچم نفسش رفت کبود شد
بعد اروم شد اومدیم خونه شیر خورد خوابید دو ساعت بعد واویلا شد تب کرد و از درد پاش جیغ میزد وحشتناک تا خود شب جیغ زد کل روز و کل شب اول من پاشو گرفته بودم تکون نده دردش بیاد روز بعد درد پاش خوب شد ولی همچنان تب میکرد قطره میدادم پاشویه میکردم دیگه شب روز دوم به بعد خوب شد
نه دوتا پاهاش بچم انقدر گریه کرد دوتا هم قطره الان هم داره ناله میکنه استامنیفون دادم زیاد حال نداره
من امروز زدم پسرم خیلی گریه کرد فقط تجربم این بود پاهاش محکم بستم
پسر منم فردا واکسن داره انگار میخوان دم صبح ببرنم اعدام تااون حد داغونم و پر استرس و اظطراب
رفلاکس 😑 شیر خودتو میخوره ؟
البته ایشالا که رفلاکس نیس و تازه اینو یاد گرفته خوشش اومده😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.