سلام خانم میشه ۱۷ هفته برم سنو انومالی

۷ پاسخ

عزیزم سلفریتون اومد؟

سلام عزیزم خوبی
از دکترت راضی هستی!؟ من در به در دنبال دکترم

سلام من ۱۸ هفته سه روز رفتم بزار اون وقت ک من رفتم تو هم برو جواب میده تازه جنسیت هم معلومه

آها پ بذارم واسه ۱۸هفته تا برسم ب تعطیلات عید میخوره

آها خوبه

من ۱۷ هفته و ۴ روز‌رفتم گفت نیاز‌مجدد ب انومالی داری فکر کنم زود رفتم

اره میشه

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد