سلام دوستان برای ساک بیمارستانخودم چیا بزارم؟

۵ پاسخ

یه دست لباس راحت سه تا شورت نخی
یه بسته شورت یه بار مصرف اسمشون دقیق یادم نیست فک کنم سرجیفیکس یه بسته زیر انداز یه بسته پوشک بزرگ برا بعد زایمان یه بسته نوار بهداشتی خیلی بزرگ اگر لازم شد دوتا بزاری یکی لز اونا بزنی زیر یدونه بزرگ بزاری رو خوراکی و این چیزا همه چی با خودت ببر داشته باشی تمام مدارک خودت و شوهرت به همراه پرونده ات

بفرمایید

تصویر

اسپری الکل

پوشک سایز بزرگ
شورت چند عدد دستمال کاغذی روکش توالت فرنگی دمپایی شناسنامه خودت و همسرت همراه با کارت ملی تمام مدارک از اول بارداری تا اخر نواربهداشتی بزرگ
سوتین کمپوت گلابی و انجیر چای و نسکافه عسل خرما عرق نعنا

من یدونه لیوان یه بسته نوار بهداشتی و زیر انداز دوتا شورت و یه بسته پوشاک بزرگ

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری