بالاخره منم فردا میرم برای زایمان 😍

۹ پاسخ

بسلامتی وخوشی بری و با نی نی نازت برگردی
ماروهم دعاکن گلم این۲هفته بسلامتی تموم بشه

انشالله زایمان راحتی داشته باشی و نی نیتو ب سلامتی بغلش کنی 🌼
انشالله قسمت همه بشه

مارو هم دعا کن بسلامت بگذرونیم

به ماهم دعا کن موقع زایمان

بسلامتی عزیزم 😍
سر زایمان اول برای همه چشم انتظارا دعا کنید خدا فرزند سالم صالح بده بهشون
بعد برای خانما ی باردار دعا کنید به سلامت زایمان کنبم ❤️❤️❤️

بسلامتی مبارکه ماروهم دعاکن❤️برای کسایی ک بچه ندارن دعاکن

بسلامتی گلم التماس دعای فراوان

بسلامتی عزیزم

😍مبارکههه

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۳ ماهگی