۳۰ پاسخ

کاریه ک شده شکر خدا کن منم مهدیارم با شهریار شیر ب شیر شدن

نگهش دار

عزیزم میدونم شاید شرایطت با بچه کوچیک سخت باشه اما اصلا اصلا سقط نکنیا، خیلی گناه داره و خدای نکرده ضررش رو توی زندگی میکشی، اون بچه با بچه ای که توی بغلت هست هییییچ فرقی نداره،
انشالله که خیره عزیزم
خدا خودش کمکت میکنه اگه باردار باشی، توانش رو میده

کو عکسش؟؟

ماکه تو شرایط تو نیستیم که بخایم نظر بدیم
خودت و همسرت باید تصمیم بگیرین
ولی سقط کردن گناه داره

انشاءالله بسلامتی مبارکه دیگه بگو خدایا شکرت و انشاءالله خدا کمکت کنه

اگه میتونی خرج بدی نگهدار پوشک 1100

عکس بی بی چک بزار

هورمونی بهم میریزه شاید الکی مثبت شده

هیچی مبارکه 😍اونم بچته پاره ی تنته مگه آدم میتونه پاره تنش و کاریش بکنه

چرا همه حاملن حالا من پریودم اما قطع نمیشه بدبختی توروخدا راه ححل بلدین بگین قطع شه غلطی کردم اورژانسی خوردم به این روز افتادم ای خدا

یا علی🤦🏻‍♀️منم هنوز پریود نشدم و از ترسم بیبی چک نمیزنم😕🤦🏻‍♀️شوهرمم میگه من حواسم جمع بوده🤦🏻‍♀️

مبارکه عزیزممممم😍😍😍انشالله دخمل باشه جنست جور بشه

تبریک میگم خدا روزیشو میده ان شالله
سخته ولی نگهش دار

تحمل😂

کامل مثبت یا هاله

مبارکه
شرایط زندگیت و نگاه کن ولی سقط گناه داره خدا قهرش میاد
من باشم نگه میدارم

امروز چقدر بیبی چک مثبت دیدم استرس گرفتم
۳ روزه از موعدم رد شده

این چه بلایی بووووود بر سر ما آمدددددد
با شوهرتون یک صدا باهم بخونین 🫠🫠🫠

هر کاری خودتون صلاح میدونین عزیزم بالاخره سختیش مال خودته و ما نباید نظر بدیم

وای من چقدر دوست دارم بازم باردار بشم😁 میدونم دیوونه شدم شایدم تحت کنترل هورمون هامم ولی حس خیلی قشنگیه

هیچی عزیزم مبارکه

🪴با اجازه دوست عزیزم🪴
💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎
🍒با کمترین هزینه🍏
🌈🌧
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی.. خانوادگی.. ماهگرد.. تولد...
کیفیت بالا، قیمت مناسب🌼
🤩🧜‍♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍

09931400960

عکس بفرست از بی بی چک
به خارجی بگیر درست میگه

دور از جونت
همون غلطی که من کردم☹️🤣

من هم دخترم ۶ ماهش بود بیبی چکم مثبت نشون داد ولی آزمایش دادم منفی بود و چند روز بعدش پریود شدم ، ۱۴ روز پریودم عقب افتاده بود ، بعد از زایمان پیش میاد عقب جلو داشته باشی حتی اگه اوایلش منظم باشی ، حتما آزمایش بده صبح

چقدر خدا دوستتون داره

به به بسلامتی انشاالله قسمت منم بشه خیلی دوست دارم جفتشون باهم بزرگ شن

هیچکار

شاید غلط
عقب افتاده ؟

سوال های مرتبط

مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی