حموم ببرش امشب .بعد واکسن هم هر ۴ ساعت قطره بده کمپرس سردو هر ساعت این روز اول.روز دوم هر ۶ ساعت قطره و کمپرس گرم. و اینکه قنداقش کن
وای منم فردا میخام ببرمش خداکنه سبک باشه براشون
دخترم تو واکسن دوماهگی خیییلی اذیت شد،اما واکسن ۴ ماهگی اولش قشنگ سیرش کردم،بعدش به پاهاش اسپری بی حسی زدم بعد واکسن هم پاهاشو بستم،بعدش همونجا بهش پاراکید دادم،سوار ماشین شدیم یکم چرخیدیم تا حوابید،بعدش ۴ساعت پاهاشو بستم بعد اون باز کردم دیگه درد نداشت،هر ۴ساعت هم بهش پاراکید میدادم.خیلی سبک بود،دو شب هم تب کرد که با پاراکید کنترل شد.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.