۵ پاسخ

اره عزیزم ببند فقط شبا باز کن ببندی خیلی بهتره

سلام من نبستم ولی جم شده ناگفته نماند از قبل بارداری شکم ندارم اصلا صاف بود کلا

ببندی خیلی بهتره البته میگن لگن رو ببند من تا ده روز بستم خیلی حس بهتری داشتم موقع بستن

سلام بله نصف روز‌ میبندم

من نبستم، ولی تو ببند شکمت جمع میشه

سوال های مرتبط