بله دختر منم اینجوری
به گمانم از تاریکی می ترسن و یا ترس شدید دارن بابت جدایی از مادر
چون تازه فهمیدن که با مادرشون دو نفر جدا از هم هستن.
اوایل تولد نی نی ها فکر می کنن با مادرشون یک نفر هستن.
این ترسها طبیعی هست و باید درکشون کنیم تا این دوره بگذرد.
اره دختره من جدیدا اینجوری شده قبلا نبود ینی مثل جن زده ها با چشم بسته چنااااان جیغ میزنه تو خواب تا بغلش میکنم صدامو میشنوه ساکت میشه 😐
آره بابا
بله😕
بله
اگر تو خونه کسی سر و صدا کنه بیشتر بیدار میشه میترسه و گریه شدید میکنه
گاهی.
پناه بر خدا اره بعضی وقتا انگار جن زده ها ولی مامانم براش زنیون دم میکنه چند قطره بهش میده شب اروم میخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.