۳ پاسخ

سلام عزیزم خوبی؟
من تاپیک های قبلتون رو خوندم که مثل من انقباض داشتین و دهانه رحم نرم بوده. چیکار کردین که به هفته های بالا رسیدین؟
من دو بار هم بستری شدم سولفات گرفتم

نه افرا اون اوایل داشت که پیگفتن بخاطر هورمون های مادره. به نظرم با دکترش مشورت کنید

عفونت

سوال های مرتبط

𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری