سلام عزیزم خوبی؟
من تاپیک های قبلتون رو خوندم که مثل من انقباض داشتین و دهانه رحم نرم بوده. چیکار کردین که به هفته های بالا رسیدین؟
من دو بار هم بستری شدم سولفات گرفتم
نه افرا اون اوایل داشت که پیگفتن بخاطر هورمون های مادره. به نظرم با دکترش مشورت کنید
عفونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.