قند بالا برا جنین خوب نییست عزیزم خدایی نکرده اب دپرش زیاد میشه بده براش و اینکه یه خانم دکتر گفت وقتی خیلی زیاد از حد شیرینی بخوری نوزاد به اون شیرینی عادت داره بعد تولد ک نمیتونی قند بهش بدی اون دوز قند داخل شیر نیست براش خطرناکه
قند بالا باعث زایمان زود رس میشه عزیزم
من که سه ماهه لب به کیک و شیرینی و بستنی و نوشابه نزدم چون واقعا اگه قند کنترل نشه خطرناکه،روزی دوتا هم قرص میخورم
من قند ناشتام ۹۱ هست
قند دوساعت بعدم میشه ۱۰۰
گاهی ۸۸
قرص نمیخورم اما مطلقا چیز شیرین نمیخورم
مگه میوه که شیرینه
من یکم قندم بالا بود قرص داد دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.