۵ پاسخ

اگه بچه بخواد بچرخه هیچی جلودارش نیست عزیزم ، من میخواستم طبیعی بیارم بچه م تو همه سونوها سفالیک بود ولی مسمومیت بارداری گرفتم سزارین اورژانسی شدم ۳۳ هفته

سلام من یه سوال داشتم من دکتر قرص کم کاری تیرویید برام نوشتن ولی فقط روز های پنجشنبه و جمعه گفتن بخورم ولی من زیاد نخوردم فقط یک ماه خوردم اونم پنج ماهگی دیگه نخوردم امروز دکتر گفت چون نخوردی بچت ممکنه مشکل. ذهنی ومغزی داشته باشه درست گفتن یا نه خیلی گریه کردم و ترسیدم العان هفت ماهمه چکار کنم

نیازی نیست شما کاری کنید اون خودش کار خودشو می‌کنه

دیگه نمیچرخه

فکر نکنم دیگه بچرخه

سوال های مرتبط

مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی