خانومایی که زایمان کردین بارداری سخت تر بود یا بچه داری؟

۱۶ پاسخ

بچه داری🥲

بارداری حتی یک ضره هم سخت نبود بچه داری سخته🥴

خونه داریی و شوهر داریی

بارداری برام وحشتناک گذشت
الان فقط بیخوابی دارم

باردارییییییی😭
گذروندن ماه هشتم و نهم🫠
درسته هنوز به بچه داری نرسیدم اما مطمئنم هیچی مثل این دوماه آخر قرار نیست پارم کنه🥲😂

بچه داری

بچه داری

هر دو سخته بارداری اسونی داشتم بچه داری همین که نمیزاره بخوابم سخته

بچه داری

من بارداری راحتی داشتم بنظرم بچه داری سختتره ولی انقد شیرینه ک سختیش به چشم نمیاد🥲

بچه داری... من بارداری راحتی داشتم، بچه داری واقعا سخته و وقت گیره

مادر ک‌بکشی دیگه هیچی آسون نیست

بارداری😂چون تمومی نداره
زایمان ولی نهایتش یه هفته ده روز اذیتی

شوور داری 🤣🤣🤣🤣

بچه داری. 😂😂😂ولی بازم خدایا شکرت جفتش سختی خودشو داره ولی بچه داری خوبه اوایل سخته ولی بازم خوب میشه

هردوتاش بخدا

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری