۴ پاسخ

من لگنمو نبستم ولی این سری شنیدم یکی که وزنش و بشه تحمل کزد بشینه رو لگنت مصلا پهلو دراز کش باشی بیاد بشینه یک رب بیس دیقه
خیلی حس خوبی بود اینکارو‌انجام دادم

چه کمکی میکنه؟

باسنتو ببند با شال من سری اول طبیعی بودم شکمو باسنمو بستم

با یه شال روی استخونای لگنتو محکم ببند

سوال های مرتبط

مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادمان مامان رادمان ۴ ماهگی