۳ پاسخ

هر چهار ساعت دو برابر وزنش استامنوفن بده...پسر من خداروشکر این واکسن خیلی خوب بود نه تب نه بی قراری ولی دو روز بعدش سرما خورد به بدترین شکل که هنوز گرفتارش هست از واکس بد تر شد

🪴با اجازه دوست عزیزم🪴
💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎
🍒با کمترین هزینه🍏
🌈🌧
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی.. خانوادگی.. ماهگرد.. تولد...
کیفیت بالا، قیمت مناسب🌼
🤩🧜‍♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍

09931400960

استامینوفن بهش میدین؟ پسر من خیلی اذیت کرد تا شب تو بغل راه بردمش تا سه روزم تب داشت بی حوصله بود

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱۰ ماهگی