آیا موز در بارداری ضرر

۱۰ پاسخ

کی گفته من هر روز میخورم با خیال راحت بخور

نه خیلیم خوبه

نه بچت فرفری و چشم رنگی و ناناز میشه مث پسر من عشق موز بودم سرش

خوبه فقط یبوست زاس زیاد نخور

نه ولی اگه دیابت داری روزی یدونه بیشتر نخور

ن اتفاقاخیلی خوبه بخوری اگه یبوست میگیری کمتربخورولی توی میوه هات باشن

فقط ممکنه اگه یبوست داشته باشی تشدیدش کنه وگرنه خیلی هم خوبه

نه خوبه ولی زیاد نخور اضافه وزن میاره و قندش بالاست

نه خوبه

نورچ نوشجونت

سوال های مرتبط

مامان دنیز خاتون مامان دنیز خاتون ۷ ماهگی
مامان ویهان کوچولو🐣🩵 مامان ویهان کوچولو🐣🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌ونهم بارداری