۷ پاسخ

باسختی

تا چهل روزگی به سختی ، بغلش میکردم راه میبردم ،وای ک چه شبای سختی رو پشت سر گذروندم😭😵‍💫
خداروشکر الان بهتر شده
میذارم رو پام پستونک صدای سشوار
بعدش هم ک خوابید میذارم داخل گهواره

تو کریر😐

رو پا توبغل با میمی با شیشه شیر با پستونک🤣بر من همه جوره میخوابه

هردفعه یه جور میخوابه. یه بار تو بغل یه بار روپا . یه بار تو گهواره. یه بارخودبخود رو تخت خوابش میبره.

روی پا

با بدبختی🤣

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی