باسختی
تا چهل روزگی به سختی ، بغلش میکردم راه میبردم ،وای ک چه شبای سختی رو پشت سر گذروندم😭😵💫
خداروشکر الان بهتر شده
میذارم رو پام پستونک صدای سشوار
بعدش هم ک خوابید میذارم داخل گهواره
تو کریر😐
رو پا توبغل با میمی با شیشه شیر با پستونک🤣بر من همه جوره میخوابه
هردفعه یه جور میخوابه. یه بار تو بغل یه بار روپا . یه بار تو گهواره. یه بارخودبخود رو تخت خوابش میبره.
روی پا
با بدبختی🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.