۵ پاسخ

نوش جانش بشه گوشت به تنش
از شکلش فکر کردم پنیر پیتزا هس🤗

همرو ریختی باهم پخت؟

نوش جان گلم .چون کدوحلوایی داره دستورشو به منم بده🫡

من فکر کردم بستنی سنتی نوش جانش

نوش جونش 🥰

سوال های مرتبط

مامان سامین مامان سامین ۱۷ ماهگی