سلام مامانا این پدیاشور خوبه وزن دهی داره

تصویر
۷ پاسخ

کیدسی رو هم میگن اشتهاآوره

من اینو گرفتم پسرم اصلا نخورد

چند گرفتی

چند گرفتی ؟؟؟

عزیزم من دوماهی میشه دارم میدم .دخترم خییییلی وزنش کم بود خداروشکر کمی بهتر شده .اون مدلش که درش طلایی هست بهتر اونو بگیرید

ببخشید این چیه دقیقا" ترکیباتش؟

تعریف میکنن ازش .منم میخوام بگیرم

سوال های مرتبط

مامان دخملو مامان دخملو هفته هجدهم بارداری