۴ پاسخ

سوال من هم هست

پدیا شور عالیهههه البته خارجیه ک ۴ تمنه منم نیدم عالیه خیلی راضیم

واسه رشد خیلی خوبه یکی از اقوام بچه ش خورده البته یا تجویز پزشک قیمتش هم ۴۵۰

آره گلم خوبع من برای پسرم میدادم
من ۳ سال پیش دونه ای ۲۵۰ میگرفتم

سوال های مرتبط

مامان آیلین کوچولو 🦋 مامان آیلین کوچولو 🦋 ۱۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی