سلام.بنطرتون تشک بازی خوبه براپسرم بگیرم؟

۲ پاسخ

از دو ماه و نیم سه ماهگی آره
پسر من که در کل خیلییی ناآرام بود ولی تو اون می ذاشتم یه ربع بیست دقیقه سرگرم میشد

فکنم واسه سه ماه به بعد لازمه

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان ۱۳ ماهگی