من ک نه بابا
همینجوری همش گشنم
برای بچه خوب نیس
عزیزم کلا زن باردار نمیشه روزه گرفت ثواب نمیکنی که بدتر گناه میکنی .وقتی خود خدا گفته اگه مشکلی داشته باشی روزه نگیر اجباری نیس
همینجوریش دائم ضعف دارم میخام بمیرم! روزه؟!!!
من روزه میگیرم عزیزم
فردا میشه۴روز که روزه میگیرم
با دکترم حرف زدم گفت هرجور که میل خودته
بچمم شکر خدا در طول روز تکون میخوره منم راحتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.