سلام کیا تو هفته 27هست روزه میگیره

۴ پاسخ

من ک نه بابا
همینجوری همش گشنم
برای بچه خوب نیس

عزیزم کلا زن باردار نمیشه روزه گرفت ثواب نمیکنی که بدتر گناه میکنی .وقتی خود خدا گفته اگه مشکلی داشته باشی روزه نگیر اجباری نیس

همینجوریش دائم ضعف دارم میخام بمیرم! روزه؟!!!

من روزه میگیرم عزیزم
فردا میشه۴روز که روزه میگیرم
با دکترم حرف زدم گفت هرجور که میل خودته
بچمم شکر خدا در طول روز تکون میخوره منم راحتم

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان یسنا 👼 مامان یسنا 👼 ۵ ماهگی
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی