من هفته17ضربان نی‌نی136بود یعنی کمه؟؟

۷ پاسخ

نه نگران نباش کم نیس احتمالا دختر هست کمه پسرا تنده

نه خوبه احتمالا پسره

نه منم ۱۳۴ بود پسرم انومالی گفتم کمه! گف نرماله عالیه

ضریان قلب دختر بالای ۱۴۰ هس ۱۳۶ میگن پسرع

اگه بد بود دکتر اکو می‌نوشت نگران نباش

نه ضربان خوبه که

خیلی نگراانم

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم وتو‌دلی مامان دخترم وتو‌دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری