خانم ها طول سرویکس ۳۰ باشه کمه یعنی؟

۶ پاسخ

برای من ۳۱بود دکتر گفت سنگینی بلند نکن رابطه نداشته باش ولی خیلی میترسم

منم از اول ۳۰ بودم تا الان مشکلی نبوده خداروشکر

۳۰ خوبه زیاد سر پا نمونین فقط زیر ۲۸ یکم مشکوک میشه و باید سرکلاژ کنن

من ۲۸ هفته هستم طول سرویکسم ۲۵ هفته ای امپول میزنم دوتا زدم دکتر گفت کافی حالا شبی ی شیاف میزارم

لب مرز هستی منم ۳۱ و نیم بود سرویکس استراحت میکنم تا آنومالی ببینم چی میشه

بله برا هفته شما کمه
بین ۳۰ تا ۳۵ باید بیشتر استراحت کنی ک زیر ۳۰ نیاد وگرنه سختت میشه میفرستن سرکلاژ یا پساری

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیا و نی نی🩷 مامان لیا و نی نی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی