خانوما طول سرویکس ۲۹ باشه کمه؟؟

۱۳ پاسخ

ببخشیید شما طول سرویکستون اومد بالا؟

زیر ۲۵ بشه باید سرکلاژ بشی

نه باید یکم رعایت کنی

کمه عزیزم به دکترت بگو چیکار کنی استراحت داشته باش تا میری پیش دکتر

باید استراحت کنی

برا منم پایینه دارو مصرف میکنم و استراحت دارم

اره استراحت کن اگه خدایی نکرده کمتر بشه سرکلاژت میکنن

توی این هفته ها اره زیر ۳۰
استراحت کن با یه دکتر دیگه هم مشورت کن

واژینال دقیقه از منم همین حدود بود شکمی ولی واژینال دادم کمتر بود

واژینال یا شکمی؟

نه بد نیست، لب مرزه، رعایت کن و استراحت کن میره بالا

برامنم ۲۹ بود گفت استراحت نسبی

آره شنیدم زیر ۳۰ خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۵ ماهگی
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان حسینم مامان حسینم هفته سی‌وششم بارداری
مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری