خیلییی خطرناکه برا دوقولو
نباید ب هیچ وجه تکون بخوری
احتمالا زایمان زود رست خیلی زیاده
هفتت هم زیاد بالا نیست مراقب باش...
علائم نداشتی؟
من خیلی ازین موضوع میترسم
خیلی فعالیت داشتی؟
سونو آنتی چند بودی؟
من 18هفته30بودم فوری سرکلاژ شدم. ی قلوهستم
خب بخواب اصلا تکون نخور .
خونریزی یا لکع بینی داری؟؟
دوقلو هم ک هستی دیگع
خب سرکلاژ اورژانسی باید انجام بدی دگه
حتماً برو دکتر
واقعا خیلی کمه
سرکلاژ کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.