۶ پاسخ

وای ببخشید تو مای بیبی دخترم اندازه دوقطره اینا لکه خونی بود فک کنم ازچیه ینی

تا دوسه روز نباید آب بخوره

تا 3 روز بهتره آب نخوره پاش

نه تا دو روز نبری بهتره

تا ۳ روز بهتره نبری

دو سه روز بعدش اب میگیره جایی سوزنش اذیتش میشه

سوال های مرتبط