خانمایی شیرازی سونو انتی کجا برم دقیق و خوبه

۹ پاسخ

کلینیک دکتر حمیرا وفایی
مطبشم تو بیمارستان ام ‌ار‌ ای هست
همه چیز دقیق و خوب
من از اول بارداریم اونجا میرم

گلی فقط یزدانپناه با تعیین جنسیت میگه بهت....دقتش عالی

برو پیش پریناتولوژیست (طب مادر و جنین) دستگاهاشون پیشرفته تره مثل دکتر اعظم فرجی

من رفتم دکترقهار ترس خیلی عالی و با حوصله و قشنگ برام توضیح دادن

محمد رضا نعمت الهی،خیابان چمران،نیایش

من رفتم محمد زارع پدرم در اومد تا نوبتم شد خیلی بی نظم بود

طرلان زمانپور قصرالدشت عالی بود

ادیب ،خیابان اردیبهشت

من رفتم پیش مریم کسرائیان خوب بود
بازم حالا اگه جای بهتری پیدا کردین به منم بگین😁

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران هفته یازدهم بارداری
مامان مهراد🥹🩵 مامان مهراد🥹🩵 ۱ ماهگی
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری