۶ پاسخ

من داخل یهدقاشق آب حل میکردم میدادم تووشیر مزه شیر وتغییر میده

من با شیر خودم قاطی میکردم بهش میدادم

میتونی با قطره چکان شیر و بریزی تو ی ظرف بعد با پودر قاطی کنی.. فقط باید سرد باشه شیر

برا چی هست این عزیزم …..

من با آب میدادم

این برا چیه

سوال های مرتبط

مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۱۰ ماهگی
مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی