اره عزیزم دقیقا 22اسفند ولی سه چهار روز اینور تونورم بزنی چیزی نمیشه
پسرمنم ۲۲شهریور
اما شاید بزارم بعد از عید
بهداشت پرسیدم گفت اشکال نداره
دیرتر میتونی بزنی اما زودتر نه
پسر منم۱۱شهریوردنیااومده هفته دیگه باید واکسنشو بزنه کلی استرسشو دارم
وای پسر شما یه روز از پسر من بزرگتره پسرم ۲۳ شهریور منم باید ۲۳ اسفند ببرم برا ۱۸ ماهگی
دختر منم 26 اسفنده واکسنش
مامان جوجه کجای قزوینی؟ بیا دوست شیم هوا خوب شد بچه هامونو ببریم پارک بازی کنن...من زیباشهرم
آره عزیزم
آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.