۸ پاسخ

اره عزیزم دقیقا 22اسفند ولی سه چهار روز اینور تونورم بزنی چیزی نمیشه

پسرمنم ۲۲شهریور
اما شاید بزارم بعد از عید
بهداشت پرسیدم گفت اشکال نداره
دیرتر میتونی بزنی اما زودتر نه

پسر منم۱۱شهریوردنیااومده هفته دیگه باید واکسنشو بزنه کلی استرسشو دارم

وای پسر شما یه روز از پسر من بزرگتره پسرم ۲۳ شهریور منم باید ۲۳ اسفند ببرم برا ۱۸ ماهگی

دختر منم 26 اسفنده واکسنش

مامان جوجه کجای قزوینی؟ بیا دوست شیم هوا خوب شد بچه هامونو ببریم پارک بازی کنن...من زیباشهرم

آره عزیزم

آره

سوال های مرتبط