۱ پاسخ

۳۰ عدد بخوری کافیه فکر کنم هر ۸ ساعت
مفنامیک اسید هم خوبه هم درد کم میشه هم خونریزی
آناهیل هم عالیه برای جوش خوردن بخیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی
مامان ߊ‌ܦ̇ــرߊ🍁🧡 مامان ߊ‌ܦ̇ــرߊ🍁🧡 روزهای ابتدایی تولد