۵ پاسخ

تا قبل ۸ ماهگی ماهی یک بار باید بری،مگر خدایی نکرده مشکلی باشه که زودتر بری
۸ ماهگی هر دوهفته یکبار
۹ ماهگی هر هفته

ماهی یکبار باید بری عزیزم

این هفته برو واست ازمایش قندت بنویسه
بعدش بین ۲۸تا ۳۲یه سونو رشد داری
بین ۳۶تا۳۸بعضی دکترا میفرستن سونو

فک میکنم میشه سونوی رشد و وزن از 28 هفتس تا 32 هفته

ازمایش دیابتت رو باید بدی و جوابشو ببری..دکتر ننوشته واست؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان باراد🤎 میراث🐻 مامان باراد🤎 میراث🐻 ۱ ماهگی