من از اول اپتامیل پی دی اف میدم تا الان وزنگیریشون هم خوبه شکر
دکترشون میگه آپتامیل پی دی اف شیر خیلی خوبیه برای بچه ها
خودمم میگم شیر سنگینیه دخترم زیاد بالا میاره باهاش ولی دکتر گفت بخاطر رفلاکس بخاطر شیر نیست
دکتر برای دوقوهای من آپتامیل پی دی اف تحویز کرده از همون اول که از بیمارستان مرخص شدیم
هر وقت رفتم پیش دکترشون میگه هنوز آپتامیل پی دی اف بدشون تا ۶ ماه گفت شایدم تا یکسال بدی بهشون
سلام شیما جون مگه الان چه شیری استفاده میکنید من برای قل دخترم فقط شیر خشک میدم اپتامیل ولی احساس میکنم اپتامل برای بچه های نارس خوب نیس چون سنگینه الان ۳ روز دارم نان میدم فعلا راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.