۲ پاسخ

من پسرم ۱۴.۵ کیلوهست موقع تب بالا که دیگه هیچ راهی نباشه شیاف دیکلوفناک میزارم عزیزم تبش که خیلی بالا نبوده اول استامینوفن میدادی اگه پایین نمیومدبروفن وپاشویه

وقتی تب داره اول سعی کنید با حنا و سرکه سیب تب وبیارید پایین اگه نیومد وبالا بود اونوقت دارو بدین

سوال های مرتبط

مامان لعنت بهت دنیا مامان لعنت بهت دنیا ۴ سالگی