من میدم ب پسرم دوست داره
بله من خیلی خوبه
من میدم عالیه
منم میدم
مولتی یا آ+د کلا اندازه اش روزی یک سی سی هست
اره من ب دخترم میدم ی قطره چکان بیست و پنج قطره
من میدادم دخترم پس همشو بالا میاورد
الان ویوا کیدز میدم خیلی بهتره
من میدادم نخورد عوض کردم
منم تازه ازامروزمیخام بده خداکنه خوب باشه
من یه دوره به پسرم دادم خیلی ترشه بخاطر مزه پرتقالش بچم اذیت میشد الان اینو میدم و خیلی دوست داره. اینم طعم پرتقالی هستش ولی درصدش کمتره
بله من برا دخترم دکتر نوشته بودن ولی خیلی سخت میخورد عوض کردن چربه قطرش
اره، من استفاده کردم، فوق تخصص نوزاد بهم داد، عالی بود
من دارم میدم
اصلا خوشش نمیاد از مزه اش
به زور بهشش میدم🥲تف میکنه بیرون همش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.