اگه قصدت سزارینه میتونی بری دکتر ارتوپد نامه ببری پیش دکترت بگی ک ب این علت نمیشه طبیعی اورد ولی اگه حاد باشه خودشون اجازه نمیدن
آره میشه ولی بادکتر هماهنگ باش ببین چی میگه
با دکتر صحبت کن
نه نمیشه فشار میاد
با دکترت باید صحبت کنی
شنیدم میشه
مگه در مواردی که عمل شده باشه
شما که سنی ندار چرا دیسک کمر؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.