کسی بوده با وجود دیسک کمر طبیعی زایمان کنه

۳ پاسخ

فکر کردی براشون مهمه ؟ جلادن جلاد
برو اختیاری سزارین کن

نه من داشتم رفتم برگه گرفتم رفتم برا سزارین

اونا همین که راه میری براشون کافیه سزارین اختیاری برو

سوال های مرتبط