۴ پاسخ

من زایمان اولم طبیعی بود و زایمان دومم سزارین منی که دوتاش رو تجربه کردم میگم که سزارین عالیه

منم عین خودت پراز ترس بودم اول اینکه اصلا نترس چون امکان داره کیسه ابت پاره بشه دوم اینکه بسپار ب خدا ی جوری میری زایمان میکنی میایی ک اصصلا باورت نمیشه

نترس هیچی نیس با شیاف قابل تحمله

سزارین از طبیعی بهتره تجربه دوتاش دارم

سوال های مرتبط