سلام شما افت دهن بچتون با چی خوب شد؟من الان یه هفتس افت زده خیلی بزرگ ولی خوب نشده بانیستاتین که اصلا فرقی نکرد. نمیتونه شیر بخوره اصلا
سلام عزیزززم پسر من الان 3ماهه هست از بدو تولد تا دوماهگی همش افت میزد مدام قطره میدادم و ولی خوب نمیشد تا اینکه متوجه شدم من ویتامین هامو نمیخورم بدن بچه سیستم ایمنیش ضعیف میشه و با افت نشون میده
رفتم دکتر و کلی ویتامین و کلسیم نوشت برام همون روز اول که مصرف کردم افت پسرمم خوب خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.