۵ پاسخ

نیستاتین ۵روز بده بهش ۴ساعت ب ساعت خوب میسه پسر منم اینجوری بود

برفکه باید درمان بشه

من دکتربردم قطره نیستاتین داد بعد گفت با انگشت تمییز بمالید به همون قسمتی که افت زدع خوب شد بعدش. فقط ناخن هات کوتاه باشه و انگشتت تمیبز باشه حتما

میتونی عکسشو بدی؟

عزیزم تا قطره نیستاتین نذی خوب نمیشه بیشترم میشه

سوال های مرتبط

مامان آرتاشاه🩵 مامان آرتاشاه🩵 ۱۰ ماهگی
مامان دلین مامان دلین ۱۰ ماهگی