پرااام ریخت با این قیمت پوشک

۸ پاسخ

تازه همینم با منت میدن
میگن بعد عید گرونترم میشه

منم مارک مای بی بی استفاده میکنم به جفت پسران یکی سایز شیش یکی سایز 3سایر شیش،24تایی 760میگرم سایز سه 14تایی 100تومان میگرم البته یه مغازه این قیمت میده جایی دگه گرونه

اخرین قیمتی که میدونم یک ملیونو نودوهشت هزار بود شماکدوم قیمتو میدونین

دسا رو دلم نزار که داغه😭

کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش
شادی روح اموات براش قران. ختم کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم
مبلغش هرچقددوسدارین وتوانتونه

دوباره گرون شده یا همون ۷۰۰ رو میگی؟

بله خواهر و قراره از این گرونترم بشه من اینجا اومدم و گفتم قراره گرون بشه همه فوشم میدادن لعنتیا الا که میبینن گرون شده اومدن معذرت خواهی مسدود کردم گزارشم دادم

هر چی بگذره بیشترم پرامون میریزه😄

سوال های مرتبط

مامان پرنسس خانوم💖🧸 مامان پرنسس خانوم💖🧸 ۱۶ ماهگی