چطور بالا آورد؟ جهشی یا از کنار لب؟
بعضی وقتا بچه مشکل دیگه ای داره و میخواد با شیر خوردن آروم بشه. مثل دل درد داره و یا خسته است....
اشکال ندارع اون بچه ها یه روز بالا میارن یه روز خوبن
عزیزم اون شیر نمیخاد بهونه میگیره
دلش درد میکنه بدنش درد میکنه گرمشه با هرچیز دیگه آیی که با شیر خوردن آروم میشه سعی کن آرومش کنی و شیر ندی اقد بهش منم بچم فقط بالا میآورد چون زیاد میدادم هرچه گریه میکرد میزاشتم دهنش دکتر گفت فقط و فقط دوساعتی شیر بده بقیه ش هنر خودته ک این بچه رو ساکت نگه داری ونظم رو یادش بدی
رفلاکس داره
بچه هایی هم که رفلاکس دارن فک کنم همش ولع خوردن دارن
حتما ی دکتر اطفال برید
چجوری بالا آورده؟ کم یا جهشی؟
خیلی بالا آورده یا نه در حد کم؟
شیر زیاد خورده
رفلاکس داره حتما
پشت سرهم شیرش نده زیر سرش بالش بزار
زیاد شیرش دادی
چون آروغ نگرفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.