۵ پاسخ

من نگرفتم ولی بگیر خیالت راحت میشه

بزا بچت بزرگ تر شه .گناه داره جیگرت له میشه ینی وقتی خون میکشن
من ی آزمایشگاه معتبر بردم با اینکه خیلی خوب انجام دادن ولی بچم هلاک شد بهم گف چرا اینقد زود آوردی خونگیری بزارید یزرگ تر شه ...

منم گرفتم خیلی خون میگیرن حتما ببر یه آزمایشگاه معتبر که با خیال راحت جوابشو بتونی به دکتر بدی

منم دیروز بردم گرفتم

منم گرفتن ۵۶۰ شد

سوال های مرتبط