بچها ازمایش دادم دعاکنید مثبت باشه😭

۱۲ پاسخ

انشالله حامله ای عزیزم

اگ مثبت بودی منم برم علوی😂😑

ت دیگ حامله ای هم بی بی ات مثبته هم پریودنشدی

انشلابا‌ خبرخوب‌ بیای

انشالله مثبته

باواولش کن

اوکی عزیزم اگه بعد ظهر بذارم مشکلی نیست یا فقط باید صبح باشه

نه هنوز میگن بعد ده روز باید بذاری من نذاشتم

من الان سه روز عقب انداختم برم بنظرت نشون میده

عزیزم بعد چند روز عقب انداختن رفتی

انسالله مثبتی عزیزم به خدا بسپار

ان شاالله مثبتی

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رستا مامان رستا هفته یازدهم بارداری
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ودوم بارداری