۷ پاسخ

مال پسرمنم اینجوریه

خودش با بزرگ شدن بچه و وزن گرفتنش درست میشه ،مال همه اونجوریه ،سعی کنید یه وری نخوابه اون موقع یه فرم یه طرف رو میگیره .

نه نیست کاملا طبیعیه

مدل سر دخترمم اینجوریه فکر کنم طبیعیه

خیلی زوده
تا ۶ ماه میکشه

روزا تامی تایم انجام بده باهاش کم کم خوب میشه

مال بچه منم همینجور

سوال های مرتبط