مال پسرمنم اینجوریه
خودش با بزرگ شدن بچه و وزن گرفتنش درست میشه ،مال همه اونجوریه ،سعی کنید یه وری نخوابه اون موقع یه فرم یه طرف رو میگیره .
نه نیست کاملا طبیعیه
مدل سر دخترمم اینجوریه فکر کنم طبیعیه
خیلی زوده
تا ۶ ماه میکشه
روزا تامی تایم انجام بده باهاش کم کم خوب میشه
مال بچه منم همینجور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.