۱۰ پاسخ

دیگه نگرانی نداره شما نزدیک زایمانید ...اب و مایعات زیاد بخور

حالا من برعکس آب دور جنین زیاده

منم اون هفته دوشنبه سونودادم ۹بودمیترسم پایینتراومده باشه فرداهم نوبت دکترمه

مثلا چقد اب میخوری حداقل دو لیتر باید بخوری من خودم دو و نیم لیتر هر روز میخورم شبا هم دستشویی میرم میخورم دیروز سونو بودم ۱۴ بود اب دورش

دیگ کامله عزیزم اگه کم شده احتمالا زایمان میکنی نگران نباش عزیزم برو دکتر شایدم بهت سروم بده

منم دیروز رفتم سونو شده ۸
تست آمینوشور دادم منفی بود
دکتر سرم داده بهم
هر سه روز باید نوار قلب از جنین بگیره
مصرف مایعات فراوان
اینقد آب خوردم از دیشب تا الان🥴
هفته بعد سونو میدم ببینم چی میشه

نهایتش اینه که زایمان میکنی دیگه استرس نده به خودت

آب فراوون

منم ۳۶ هفته و ۳ روز آب دور بچه کم شده بود . زایمان کردم

کیسه آب سوارخ شده؟

سوال های مرتبط

مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی
مامان مهزیار مامان مهزیار ۹ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد