دیگه نگرانی نداره شما نزدیک زایمانید ...اب و مایعات زیاد بخور
حالا من برعکس آب دور جنین زیاده
منم اون هفته دوشنبه سونودادم ۹بودمیترسم پایینتراومده باشه فرداهم نوبت دکترمه
مثلا چقد اب میخوری حداقل دو لیتر باید بخوری من خودم دو و نیم لیتر هر روز میخورم شبا هم دستشویی میرم میخورم دیروز سونو بودم ۱۴ بود اب دورش
دیگ کامله عزیزم اگه کم شده احتمالا زایمان میکنی نگران نباش عزیزم برو دکتر شایدم بهت سروم بده
منم دیروز رفتم سونو شده ۸
تست آمینوشور دادم منفی بود
دکتر سرم داده بهم
هر سه روز باید نوار قلب از جنین بگیره
مصرف مایعات فراوان
اینقد آب خوردم از دیشب تا الان🥴
هفته بعد سونو میدم ببینم چی میشه
نهایتش اینه که زایمان میکنی دیگه استرس نده به خودت
آب فراوون
منم ۳۶ هفته و ۳ روز آب دور بچه کم شده بود . زایمان کردم
کیسه آب سوارخ شده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.