۶ پاسخ

ن خوبه خب من دخترم قدش ۸۵ بودش وزنش ۱۵

نه پسر من ۱۱ کیلو بود قدشم ۸۷ دکتر گفت عالیه روی نموداره وزنش قدشم بالای نمودار

عالیه ماشالله

نه اصلا

نه عالی

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان ✨MILAN✨ مامان ✨MILAN✨ ۲ سالگی
مامان آوین و دلوین twins مامان آوین و دلوین twins ۲ سالگی