۳ پاسخ

عزیزم یه دکتر ببر برای چکاپ تغذیش خوب شه قدش هم بهتر رشد میکنه اگه نیاز داشته باشه یه اشتها آور میدن که بهتر غذا بخوره. این کم خوردن یا بداشتهایی توی کودکان شایع است

پسر منم به دنیا اومد ۲۷۰۰ بود الان وزن دوسالگیش ۱۲ کیلو شد یخورده وزن دخترت کمه عزیزم

بنظرم کمه

اما خب نمودارش چی میگه؟؟؟

سوال های مرتبط